اسلایدر

اسطوره های فوتبالی و آقازاده هایشان

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

اسطوره های فوتبالی و آقازاده هایشان


مهم‌ترین خبر این روز‌های فوتبال جهان تولد اولین فرزند ستاره درخشان باشگاه بارسلوناست. لئو مسی برخلاف مارادونا و پله صاحب فرزند پسر شده و بسیاری امیدوارند تیاگو نیز همانند پدرش فوتبالیست بزرگی شود. به این بهانه در این مطلب به معرفی تعدادی از پدر و پسر‌های مشهور دنیای فوتبال خواهیم پرداخت. پسران فوتبالیست‌های بزرگ هنگام تولد پیش از هر چیز دیگری با توپ فوتبال آشنا می‌شوند، اما معمولا زیر فشار شدید رسانه‌ها نمی‌توانند به اندازه پدرشان موفق باشند. پسران فوتبالیست‌های متوسط‌تر اما معمولا بیشتر پیشرفت می‌کنند و حتی از پدرشان نیز شناخته شده‌تر می‌شوند.
صفر گل زده، یک کفش طلا!
خبر تولد اولین فرزند بهترین بازیکن حال حاضر جهان چند ماه قبل در رسانه‌های مختلف مطرح شد. حتی چند هفته پیش از تولد «تیاگو» عکسی با نام او در فضای مجازی منتشر شد که جعلی بودن آن خیلی زود لو رفت. فرزند خوش‌شانس لئو مسی و آنتونیا روکوزو پیش از تولد صاحب یک کفش طلای کوچک شد که برگزار‌کنندگان مراسم کفش طلا به پدرش هدیه داده بودند و چند روز پس از تولد شماره هواداری نیواولدبولز (جایی که پدرش فوتبال را در آن آغاز کرده بود)، یک پیراهن سایز کوچک با شماره 10 نیولز و یک پیراهن کوچک بارسلونا با نام خودش را دریافت کرد.
هیچکس منتظرش نبود!
کریس رونالدو جونییور 869 روز زودتر از تیاگو مسی پا به جهان گذاشت. جالب اینجاست که خود کریس رونالدو نیز دقیقا 869 روز زودتر از لئو مسی به دنیا آمده بود! بر خلاف تیاگو که طرفداران لئو برایش سنگ تمام گذاشتند، هیچ‌کس منتظر کریس جونیور نبود و حتی تا چند روز پس از تولد نیز هیچ‌کس از به دنیا آمدن این کودک خبر نداشت. کریس پس از تولد پسرش شادی پس از گل ویژه‌ای ابداع کرده و هنوز هم پس از گل‌زنی آن را انجام می‌دهد. پسری که حاصل رابطه رونالدو با یک دختر دانشجوی آمریکایی در یک کلوب شبانه در انگلیس بود و مادرش به ازای دریافت مبلغی سنگین حاضر شد خود را از زندگی فوق ستاره باشگاه رئال مادرید دور کند.
زیدان کوچولو در راه پدر
زین‌الدین زیدان و همسرش ورونیکا فرنادز صاحب چهار فرزند پسر هستند. انزو نخستین فرزند این زوج است که اکنون در تیم زیر 18 سال رئال مادرید در پست هافبک مشغول بازی است و سابقه دعوت شدن به تیم‌ملی زیر 15 سال اسپانیا را نیز دارد. لوکا در تیم زیر 15 سال مادرید دروازه‌بان است و تئو در تیم زیر 12 سال این باشگاه به عنوان مهاجم توپ می‌زند. کوچک‌ترین فرزند اسطوره فوتبل فرانسه تنها شش سال دارد. احتمالا الیاز نیز به زودی توسط مادریدی‌ها جذب خواهد شد.
اول فوتبالیست، بعد مدیر!
یوردی کرویف که نامش یک نام کاتالونیایی است در زمان حضور پدرش در بارسا فوتبالش را در این تیم آغاز کرد. پسر یوهان کرویف کبیر هیچ‌گاه در فوتبال به حد و اندازه‌های پدرش نرسید، اما توانست نامش را در جمع بازیکنان تیم‌های مطرح قرار دهد. یوردی کارش را ازتیم ب  بارسلونا آغاز کرد و سپس به تیم اصلی رسید و پس از دو فصل راهی منچستر یونایتد شد. این بازیکن پس از حضورش در چند باشگاه کوچک فوتبالش را در سال 2010 در کشور مالت به اتمام رساند و اکنون همانند پدرش به عنوان مدیر ورزش فعالیت می‌کند. این بازیکن 9 بازی برای تیم ملی هلند و 9 بازی برای تیم‌ملی غیر رسمی کاتالونیا انجام داده است.
کتک زن!
درن فرگوسن همانند پدرش سرالکس فوتبالیست بزرگی نبود. او چهار سال در منچستر‌یونایتد و پنج سال در ولرهمپتون توپ زد و پس از این دو تیم دیگر نتوانست به تیمی در سطوح بالای فوتبال انگلستان ملحق شود. درن در سال 2007 به پیتر برو یونایتد پیوست و ناگهان به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و پس از یک بار کناره‌گیری از ابتدای سال 2011 دوباره سرمربی این تیم دسته اول فوتبال انگلیس شد. زندگی دومین فرزند الکس فرگوسن حاشیه‌های فراوانی داشته است. درن یک بار به جرم کتک زدن همسرش دستگیر شد.
آزادی بیان در خانواده بکام!
به نظر می‌‌رسد آزادی بیان در خانواده‌ دیوید بکام بیداد می‌کند! فرزندان ستاره سابق تیم‌ملی انگلستان و باشگاه‌های منچستر‌یونایتد و رئال مادرید ترجیح می‌دهند طرفدار تیم‌هایی که پدرشان در آن‌ها بازی کرده نباشد. آنها به طرفداری از رقبای سنتی تیم‌های پدرشان روی آورده‌اند! برای مثال روکلین فرزند ارشد خانواده طرفدار بارسلوناست و همواره پیراهن این تیم را بر تن می‌کند و رومئو که در اسپانیا متولد شده، طرفدار پروپاقرص باشگاه آرسنال است!‌
جانشین کاسیاس؟!
پسر پیتر اشمایکل افسانه‌ای قصد دارد همانند پدرش به یک دروازه‌بان بزرگ تبدیل شود. کسپر اشمایکل که در رقابت‌های یورو 2012 به عنوان گلر ذخیره روی نیمکت تیم‌ملی دانمارک نشسته بود، اکنون به عضویت استرسیتی در دسته اول فوتبال انگلستان در‌آْمده، اما شایعاتی مبنی بر علاقه مورینیو به او به گوش می‌رسد.
لمپسی بهتر از پدر
فرانک لمپارد جونور حدود 19 سال در باشگاه وستهام توپ زد و پس از پایان دورران بازی به مربیگری در فوتبال روی آورد. او که هیچ‌گاه بازیکن بزرگی نشده بود، نام خودش را روی فرزندش گذاشت تا شاید این نام روزی در دنیای فوتبال مطرح شود. این اتفاق رخ داد و فرانک لمپارد سینیور به یکی از بهترین هافبک‌های حال حاضر دنیای فوتبال تبدیل شد. فرانکی حالا اسطوره باشگاه فوتبال چلسی است و با این تیم لیگ قهرمانان اروپا را نیز فتح کرده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 27 آبان 1391برچسب:اسطوره ,های فوتبالی, و آقازاده, هایشان,خبر ,بارسا,مسی ,عکس, ] [ 21:57 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 1561
بازدید کل : 141953
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت